Goede B2B-marketing voldoet aan drie voorwaarden: de content is van hoge kwaliteit, promotie bereikt de juiste mensen en de techniek geeft je de juiste inzichten. Op basis van die voorwaarden hebben wij ons team samengesteld.
Strategen, schrijvers en designers ontwikkelen je campagne, developers halen het allerbeste uit HubSpot en advertising managers brengen je verhaal bij jouw ideale klant. Het is deze combinatie van talenten en vaardigheden die het Deeply Digital team zo goed maakt. Succes is bij ons geen toeval, maar een gewoonte. Ons harde werk heeft ons een reeks klanten opgeleverd, zoals Booking.com, Casio, Titiaan, ICEYE, Molzi en The Future Laboratory. Allemaal klanten die op aanraden van andere klanten bij ons aanklopten.
We leveren al meer dan 10 jaar hands-on diensten met HubSpot. Ons ervaren team is bekend met SaaS en is vertrouwd met elk element en aspect van HubSpot CRM, Marketing, Sales en Service. Onze in-house teams leveren end-to-end HubSpot projecten af.
Je marketingdoelstellingen begrijpen is stap 1. Daarna kan je inbound leadgeneratie en contentmarketing opzetten. Maak je doelstellingen duidelijk en nauwkeurig en vooral: eenvoudig. Als je plannen en strategie helder zijn, kan je aan de slag met je verkoop- en marketingdoelen en resultaten boeken.
Geef je content doel en energie. Wij stippelen de beste route voor je uit om je verhaal de aandacht te geven die het verdient. Hard werken, succesvolle resultaten, gelukkige mensen.
Deeply Digital is het eerste bureau in de geschiedenis dat drie keer is gepresenteerd aan de raad van bestuur van Casio in Japan. En dan te bedenken dat jullie tot nu toe precies drie grote projecten hebben uitgevoerd.
James Butterworth, Head of Marketing
Weten waar je moet beginnen met contentmarketing is niet makkelijk. Want welk type content gaat aanslaan bij je doelgroep? En hoe doen ze graag onderzoek?
Lees het verhaalBinnen 3 maanden na de lancering haalde de CEB SHL’s High Potential (HiPo) Employee Campaign duizenden nieuwe leads binnen.
Lees het verhaal